Caratteristiche di u prucessu di u cullettore di polvere in a sala di sabbiatura

2021-04-15

E caratteristiche tecnologiche di u depolvatore in a sala di sabbiatura è in a sala di sabbiatura

(1) a sala di sgranatura hè una struttura d'acciaio cumpletamente chjusa, chì u so quadru hè fattu di prufilu, coperto cù piastra d'acciaio, stampatu da acciaio di alta qualità, cunnessu da bulloni in situ, a piastra di guardia in gomma hè appesa à l'internu, è a porta di traduzzione hè stabilitu à e duie estremità. Dimensione di apertura di a porta: 3M × 3,5m.

(2) u schema di trasportatore di cinta è elevatore di caccia hè aduttatu per a recuperazione abrasiva. U seminterrato hè piazzatu in a parte inferiore di a camera, è u trasportatore di cinta è l'ascensore di caccia sò disposti. Dopu chì l'abrasivu cade da u pavimentu di a rete à u seccu inferiore di raccolta di sabbia, a capacità di recuperu hè 15t / h per mezu di u trasportu meccanicu.

(3) u sistema di rimozione di polvere adotta a modalità di abbozzu laterale, è apre l'entrata d'aria di u labirintu in cima, è mantene una pressione negativa adatta in interni per migliurà l'ambiente circundante di a macchina di sgrossatura. U sistema di rimozione di polvere adotta a rimozione di polvere secondaria: u primu stadiu hè a rimozione di polvere di cicloni, chì li permette di filtrà u 60% di a polvere; a seconda tappa di rimozione di a polvere adotta u tubu di filtru à a polvere, affinchì a scarica di gas finu à u standard sia megliu cà u standard naziunale.

(4) prima chì l'abrasivu entri in a tramoggia di conservazione, passa per u separatore di polvere di pellet selezionatu in aria. Ci hè un stabilimentu di vagliatura, vale à dì vagliatura di schermu rotolante. U statu di caduta di u screening abrasivu hè separatu da a polvere di pellet guidata da l'aria, è l'applicazione pratica hè megliu.

(5) a rimozione di polvere hè trattata da a rimozione di l'oliu è da a deumidificazione per evità chì l'oliu è l'acqua aderiscenu a polvere à u cilindru di u filtru, pruvucendu a resistenza à cresce è l'effettu di rimozione di polvere diminuirà.

(6) trè cilindri à doppiu cilindru duie pistole pneumaticu telecaricatore di sabbiatura cuntrullati à distanza sò aduttati in u sistema di granata, chì pò risponde à i requisiti di operazione cuntinua. A sabbiatura pò esse operata in continuu senza a necessità di una macchina generale di sabbiatura per fermà è aghjunghje sabbia, chì migliora assai l'effettu di sabbiatura. L'operatore pò cuntrullà ellu stessu l'interruttore. Operazione sicura, sensibile è efficiente. L'operatori saranu equipaggiati cun sistema di filtrazione respiratoria è sistema di prutezzione per assicurà a sicurezza di i travagliadori.

(7) pulite l'illuminazione interiore, è aduprate l'illuminazione superiore cum'è forma di supplementu da i dui lati, è aduprate lampada à mercuriu ad alta pressione à prova di polvere cun alta illuminazione.

(8) l'armadiu di cuntrollu elettricu hà da cuntrullà u sistema di stanza di sabbiatura in tuttu, cumprendu ventilatore di rimozione di polvere, illuminazione, trasportatore di cinghie, ascensore di caccia, separatore di sfere di polvere, ecc., È u statu di travagliu deve esse visualizatu nantu à u pannellu di controllo.

Prestazione di l'attrezzatura principale di a stanza di sbucciatura

(1) a dimensione di a struttura in acciai solidu di a sala di sgranatura (L × W × h) hè 12m × 5,4m × 5,4m; u spissore di a piastra d'acciaio hè 3mm; hè assemblatu dopu piegatu.

(2) un ventilatore di rimozione di polvere; Putenza 30kW; vulume aria 25000m3 / h; piena pressione 2700pa.

(3) cartuccia filtrante di tipu depolveratore gft4-32; 32 cartucci filtranti; è area di filtru di 736m3.

(4) 2 gruppi di ciclone; u vulume di l'aria di depilazione hè 25000 m3 / h.

(5) 2 trasportatori di cinta; 8kw; 400mm × 9m; capacità di trasmissione> 15t / h.

(6) un trasportatore di cinta; putenza 4kw; 400mm × 5m; capacità di trasmissione> 15t / h.

(7) un ascensore di caccia; putenza 4kw; 160mm × 10m; capacità di trasmissione> 15t / h.

(8) un separatore di polvere di pellet; putenza 1.1kw; capacità di trasmissione> 15t / h.

(9) a macchina di sgrossatura adotta gpbdsr2-9035, 3 set; altezza hè 2,7 m; u diametru hè 1 m; capacità hè 1,6 m3; a pipa di sabbiatura hè 32mm × 20m; bocca ∮ 9,5 mm; filtru di respirazione gkf-9602,3; maschera protettiva gfm-9603, casco doppiu, 6.

(10) 24 apparecchi di illuminazione; Putenza 6kW; putenza installata: 53.6kw.




  • QR
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy