Macchina di sgrossatura speciale di ganciu di colata

2021-04-15

A speziale à ganciu speciale per a colata hè adatta principalmente per a pulizia di a sabbia, a rimozione di ruggine è u rinfurzamentu di a superficia di e forge di fusione è di e parti strutturali saldate, in particulare per a pulizia di parti sottili è fragili chì ùn sò micca prubabili di scontrassi. U tippu di ganciu speziale per a colata adopra a struttura senza fossa, chì non solu salva u costu di a custruzzione è u tempu di a fundazione di a fossa per l'utilizatori, ma risolve ancu u prublema di a ruggine è di l'ingaghjamentu di a sabbia sparata in u parancaghju causata da l'immagazzinamentu di l'acqua in fossa in Cina Meridionale. A cunnessione diretta ad alta efficienza hè stata aduprata in a macchina speciale per a colata, chì pò migliorà significativamente l'effettu di pulizia è uttene una qualità di pulizia soddisfacente.

A macchina speciale di colata di ganciu di colata hè divisa in ganciu singulu è doppiu ganciu. A macchina speciale di colata à ganciu di colata carica pezzi di travagliu da dui ganci è entra in a stanza di pulizia di granata colpu alternativamente. I prughjetti 0,2 ~ 0,8 sò ghjittati nantu à a superficia di u pezzu da u colpu per fà chì a superficia di u pezzu ghjunghje à una certa rugosità, rende u pezzu di travagliu bellu, o cambia a tensione compressiva di u pezzu per migliurà a vita di serviziu. A macchina speciale di sgrossatura à u ganciu per u casting hè largamente usata in a pulizia di a superficia o in u trattamentu di rinfurzamentu di e fusioni di piccule è medie dimensioni è di forgings in casting, custruzzioni, industria chimica, mutori, macchine utensili è altre industrie.

A macchina speciale di colata à colpu di ganciu di colata hè un equipagiu di pulizia di ganciu, chì hè cumpostu di stanza di colpu di colpo, gru, separatore, trasportatore a vite, assemblea di dui colpi di colpi, sistema di cuntrollu di colpu, pista di camminata di ganciu, sistema di ganciu, dispositivo di rotazione, fundazione , sistema di rimozione di polvere è dipartimentu di cuntrollu elettricu.




  • QR
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy