Ispezzione prima di u funziunamentu di a macchina di granata

2021-08-10

U travagliu di ispezione prima di inizià uattrezzature per macchine di granatainclude principalmente:

Prima, prima di inizià umachine à sgranà, avemu bisognu di verificà se a lubrificazione di tutte e parti di l'attrezzatura rispetta i regolamenti.
Siconda, prima di l'operazione formale di uattrezzature per macchine di granata, hè necessariu verificà l'usura di e parti vulnerabili cume e placche di guardia, i tende di gomma, è i raggi, è rimpiazzalli à tempu.
In terzu, avemu bisognu ancu di verificà s'ellu ci hè qualchi sundries in l'attrezzatura chì cade in a macchina. S'ellu ci hè, per piacè sbarrazzallu à tempu per impedisce u bloccu di ogni ligame di trasmissione è causà fiaschi di l'equipaggiu.
Quartu, verificate l'adattazione di e parti in muvimentu, sì a cunnessione di u bullone hè allentata, è stringhjelu à tempu.

Quintu, prima di avvià a macchina, solu quandu hè cunfirmatu chì ùn ci hè nimu in a stanza è a porta di ispezione hè chjusa è affidabile, pò esse pronta per inizià. Prima di inizià a macchina, un segnale deve esse inviatu per fà chì a ghjente vicinu à a macchina parte.

  • QR
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy