À chì duvemu fighjà attenti à l'acquistu di una macchina di sabbiatura

2021-04-15

1. Cumprate una macchina di sgrossatura adatta per i vostri bisogni di trasfurmazione. Ci hè parechje specificazioni di macchina di sgranatura, cume u tippu di ganciu, attraversu u tippu, u tippu di cingoli, ecc. E grandi parti di a struttura in acciaio devenu esse pulite da una macchina à granulazione di tippu, è e piccule parti di hardware ponu esse pulite da una macchina di sabbiatura à cingoli. I clienti devenu furnisce a dimensione di a pezza di pulizia ogni ghjornu Sceglite a macchina adatta per sgranatura.

2. A causa di l'incertezza di u prezzu di a macchina di sgranatura, dopu anni di sviluppu, l'attrezzatura generale di sgranatura hà furmatu un prezzu relativamente unificatu. A differenza di tempu trà l'acquistu è l'acquistu di i clienti ùn hè micca grande, ma a qualità di u pruduttu deve esse cunfirmata prima.

Per l'attrezzatura persunalizata di sparatura non standard, ci sò parechji fattori incerti cume u numeru di sparatori, u vulume d'aria di rimozione di polvere, è a dimensione di a stanza, allora u prezzu ùn hè micca unificatu.

3. A qualità di u produttu, a qualità di u produttu di a macchina di sgranatura capisce principalmente l'aspetti seguenti: (1) a qualità di e materie prime, cume u spessore di a piastra d'acciaio, (2) u prucessu di fabbricazione, (3) a prestazione di pulizia di a granata, chì pò esse assai intuitivu in u campu per vede, quandu i clienti compranu, ponu guardà u prucessu di pulizia di a macchina di granata in situ per vede l'aspettu di u pezzu pulitu.




  • QR
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy